Oturum Aç

Odalarda Televizyon, Mini Bar Bulunmaktadır.:
7/24 Sıcak Su Hizmeti Vardır.
Odalarda Klima Mevcuttur.

1.393 inceleme
    Seçil Keskin Demir
    bir hafta önce

Yolculuğa ara vermek için bir gece konakladık, temizliği fena değil. Konumundan ötürü araç sesi fazla ama buna yapabilecek bir şey yok. Ayrıca bina eski olduğu için gider kokusu mevcut. Benim gibi iyi koku alanlar alır o kokuyu. En güzel haberi en son vereyim, orada inanılmaz güzel gri bir kedi var, ona çok iyi bakıyorlar. 🥰

Seda Şarman
    geçen hafta içinde

Asla ve asla bir daha gelmem. Düğün için geldik yok geldik aç gidiyoruz. Ne organizasyon var ne doğru düzgün garson var. Asıl mide bulandırıcı olan ise uzun bonus saçlı bir garson almışlar. Yemek servisine böyle iştah kapatıcı, hijyen riski olan biriyle yapmaları daha da şok edici.

Merve Tasa

Biz düğün için gittik. Çok kötüydü. Servis, yemekler, organizasyon hepsi berbattı. İnsanlar öğretmenevi olduğu için güvenip en güzel günlerini emanet ediyorlar, hayal kırıklığı. Çorbadan kıl çıktı. Pasta 8 kişiye 1 tane ortaya geldi. Çalışanlardan 1 su istedik laf yedik. Çay yetmedi. Daha yazmadığım ufak detaylar..

Gizem Demir
    3 hafta önce

Türkiye’nin hemen her yerinde öğretmenevinde konaklamışımdır, gerçekten kaldığım en kötü öğretmenevi burasıydı. Meram’ın göbeğinde böyle kötü bir konaklama yeri olamaz, tuvalet banyo bir arada ve toplasan 2metrekare anca var, nefes bile alamıyorsun tuvalette o kadar kötü, eski, tv 15-20 ekran falan heralde daha da küçültememişler, buzdolapları çok eski ve çalışmıyor, klima yok… sabaha kadar sifon su akıttı, personel inanılmaz mutsuz ve ruhsuz…. daha kötü başımıza ne gelebilirdi diye düşünüyoruz bir şey bulamıyoruz. Berbat ve ötesiydi. Önermiyorum, fiyatları da bı tesise göre oldukça yüksek

Emrah Doğan
    2 hafta önce

(Kaldığım oda için yazıyorum). Gerçekten berbat minicik bir tuvaleti var ben 1.70 insanım sığamadım , suyu doğru düzgün sıcak akmıyor. Banyo yaptığında kapıdan içeri su giriyor ve giriş su oluyor bildiğin rezillik. İşte başını sokacağın bir yer sadece konfor hiç yok. Asla tavsiye etmiyorum.