Oturum Aç

191 inceleme
    Tunç Özden
    2 hafta önce

Paranın hizmet katesinin önüne geçtiği şu dönemde,hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti konusunda örnek işletme diyebilirim.Kısa veya uzun süreli konaklamarımızda tek tercihimiz.Volkan ve Seçkin Bey’in samimi,özverili,ilgili karşılamasıyla Arf sınırlarına giriyoruz:) sonrasında otele girerken sizi buram buram hijyen kokusu karşılıyor,kat görevlisi ablalarla mutlaka karşılaşıyoruz genelde merdivenleri temizliyorlar ve onlar da hoş karşılıyorlar,isteğiniz olursa arayın getiririz diyorlar:) sağolsunlar.Odalar pırıl pırıl,nevresimler miss gibi kokuyor hatta soracaktım hangi deterjan ve yumuşatıcı kullandıklarını:) Sonuç itibariyle hizmet sektöründe böyle güzel işletmelerle karşılaşınca çok mutlu oluyoruz.Çok teşekkür ederiz,lütfen bozmayın! (bozmadılar) Kesinlikle tavsiye ederim… (Sonradan aklıma geldi;önceki kışlarda yoktu,bu kış odalardaki petekler de çalıştı klima vardı ama kombinin yeri farklı)

Dila Sahin
    4 hafta önce

otelzden öğlen 3te ödememizi yaptık. gece 1de gittiğimizde boş yerlerinin olmadığını söylediler.allah bu korkunç işletmeye yolunuzu düşürmesin kavga kıyamet başlarında bekleye bekleye kendimize başka bir otelden zorla yer buldurttuk. sizin için otelleri aradık boş yer bulamadık ücret iadesi yapalım siz kendinize başka otel bulun dediler. 1 saat olay çıkartmasak sokakta kalıcaktık. bir de sizin için bulduğumuz yer burdan daha iyi diye teselli ediyorlar :D pazardan elma almıyoruz ya bozuk çıkınca ücret iadesi yapın barınmaktan bahsediyoruz. umarım kimsenin başına böyle bir şeyi tekrar getirmezsiniz

Adnan Çaylak
    bir ay önce

Su redşsat arızaları için gittiğim bir işletme konumu ve dizaynı olarak çok güzel odalar ve banyolar gerçekten temiz ve kullanışlı tavsiye edilecek bir işletme

• Mücahit Çeltikoğlu

İzmire ilk kez geliyorum ve kaldığım en iyi otel diyebilirim , ekstra temiz odalar vardı , ilgi alaka mükemmeldi , sıcak bir karşılama vardır , gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz

Mehmet ARSLAN
    4 ay önce

Burada iki defa konakladım ve gerçekten güvenilir ve odaları gayet geniş bir otel. Her ihtiyacınıza kısa sürede yardımcı oluyorlar ve çok ilgililer. Çıkış işlemlerimde de sağduyulu davrandılar. Özellikle Seçkin Bey bana çok yardımcı oldu. Kendisine teşekkürlerimi iletiyorum. Bir sonraki adresim yine burası olacaktır.